Úvod » Ručné digitálne » Digitálna rádiostanica (vysielačka) Hytera PD605G MD


        

Digitálna rádiostanica (vysielačka) Hytera PD605G MD

 

naša cena bez DPH: 435,00 EUR
naša cena s DPH (20 %):
522,00 EUR

do košíka:
  ks  

Nové rádiostanice Hytera PD605 zaujmú ľahkou a odolnou konštrukciou, funkčnosťou a výhodnou cenou. Kompaktné telo z ľahkej kovovej zliatiny, excelentná kvalita hovoru, podpora digitálnych a analógových systémov. Vysielačky PD605 prinesú nový svieži vietor do vašej rádiovej siete.Rádiostanice PD605 sú navrhnuté tak, že plne zodpovedajú DMR štandardu a spĺňajú všetky požiadavky tohto otvoreného prostredia. Na rozdiel od nižšej produktovej rady PD5xx sú k dispozícii verzie osadené GPS a ManDown moduly a vysielačky môžu byť tiež osadené plnohodnotným AES 256 bitovým šifrovaním pre zabezpečenie hovoru proti odpočúvaniu. Už v základnej konfigurácii sú k dispozícii ľahké Li-Ion akumulátory s kapacitou 1500mAh, ktoré poskytujú až 16 hodín prevádzky. Model PD605G MD je vybavený GPS prijímačom a ManDown modulom.



Vysielačky Hytera PD605 v akcii



Hlavné prednosti

  • Vylepšené využitie rádiového spektra
    Technológia TDMA umožňuje využívať vysielačky Hytera PD505 dvojnásobne lepšie využitie kapacity bežného rádiového kanálu so šírkou 12,5 kHz a teda i nákladov spojených s licenčnými poplatkami. Zavádzanie DMR systémov umožňuje znížiť narastajúci problém s nedostatkom voľných frekvencií pre prevádzku profesionálnych rádiových sietí. Funkcia navrhnutá Hyterou s označením pseudo trunking umožňuje plne rozvinúť možnosti, ktoré poskytuje TDMA. Vysielačky s týmto nastavením automaticky vyberajú voľný hovorový slot a umožňujú tak ešte efektívnejšie
    využitie frekvenčného kanálu.

  • Rozšířený frekvenčný rozsah
    Frekvenčný rozsah v pásme UHF je 400 - 527 MHz. K dispozícii sú rádiostanice vybavené GPS Modelová stanica Hytera PD605G je vybavená modulom GPS, ktorý umožňuje sledovať polohu vysielačov v aplikáciách typu GIS alebo AVL. Hytera dodáva vlastnú dispečerskú aplikáciu SmartDispatch, ktorá umožňuje plne využiť potenciál všetkých ponúkaných produktov.

  • K dispozícii sú rádiostanice vybavené GPS
    Model rádiostanice Hytera PD605G je osadený GPS modulom, ktorý umožňuje sledovanie polohy vysielačky v aplikáciách typu GIS alebo AVL. Hytera dodáva vlastné dispečerskú aplikáciu SmartDispatch, ktorá umožňuje naplno využiť potenciál všetkých ponúkaných produktov.

  • Voliteľne môžu byť vysielačky vybavené modulom ManDown
    Voliteľný modul ManDown umožňuje automaticky upozorniť ďalšie vysielačky v sieti alebo dispečerskom centre, ak používateľ spadne a zostane ležiaci.

  • Rozšírený port
    Rozšírený port umožňuje používateľom a vývojárom aplikácií doplniť do rádiostanice PD605 nové užitočné funkcie.

  • Ergonomický dizajn
    Vysielačky Hytera PD605 poskytujú vysokú úroveň užívateľského komfortu a spoľahlivosti, ktoré sú neodmysliteľné v kritických situáciách.

  • Individuálne umiestnenie otočných ovládačov
    Otočné ovládače sú navzájom oddelené v strede umiestnenou anténou, čo zjednodušuje ich použitie napr. V rukaviciach a znižuje riziko chybného nastavenia v prevádzke.

  • Spoľahlivé a robustné 
    Vysielačky Hytera PD605 a PD605G zodpovedajú požiadavkám normy ETSI-TS 102 361-1, -2, -3, ako aj najpriaznejšej špecifikácii odolnosti proti nárazom a vibráciám MIL-STD 810 C / D / E / F / G a poskytujú úroveň ochrany proti vode a prachu podľa špecifikácie IP67 a ponúkajú úplnú ochranu proti prachu a odolnosť voči ponoreniu do dĺžky 1 m za 30 minút. Rádiostanica je vyrobená z ľahkej zliatiny, ktorá poskytuje vysoký stupeň ochrany pred nárazom. Celkovo teda vysielačky rady Hytera PD605 ponúkajú vynikajúce vlastnosti i v nepriaznivých prevádzkových podmienkach.

  • Výkonné Li-Ion akumulátory a nízka spotreba
    Hytera už štandardne ponúka ľahké a výkonné akumulátory založené na Li-Ion technológii. Rádiostanica Hytera PD605 sa dodáva s akumulátormi o kapacite 1500mAh. Pri použití DMR štandardov založených na technológii TDMA je dosiahnuté o približne  40% menej spotreby v porovnaní s analógovými rádiostanicami. V digitálnom režime tak rádiostanice poskytujú 16 hodín prevádzky podľa normy 5-5-90.

  • Malá, tenká, ľahká
    Rádio
    stanica Hytera PD605 má rozmery 119 x 54 x 27 mm, kombinuje ľahký kovový odliatok a odolný plast. Hmotnosť je iba 290g.

  • Bezpečná komunikácia
    Vysielačky PD605 umožňujú používať na zabezpečenie hovoru kódovanie podľa štandardov DMRA a v analógovom režime maskovanie hovoru scramblerom.

  • Pokročilé selektívne voľby
    PD605 je vybavená pre kompatibilitu s analógovými rádiostanicami pomocou selektívnych volieb Select V a HDC1200.

  • DMR dátové služby
    Použitý dátový protokol je plne kompatibilný s normou DMR.

  • Volanie a textové hlásenie jedným tlačidlom
    Na tlačidlo môžete nastaviť volanie konkrétneho účastníka alebo skupiny ,alebo poslať textové správy.


Po výbere antény, batérie a typu nabíjania, balenie obsahuje:

  • Rádiostanicu
  • Li-IOn akumulátor
  • Rychlonabíjač
  • Klips na opasok
  • Pútko na ruku
  • Návod k obsluhe


Technická špecifikácia

Frekvenčné rozsahy: VHF: 136-174MHz *UHF: 400-470MHz
Prevádzkové režimy: DMR Tier II (konvenční), Simulcast, Analog

DMR Tier II reference k ETSI TS 102 361-1/2/3

VF výkon: 1W – 5W VHF1W – 4W UHF
Počet kanálov: 32
Počet zón: 3 (každá maximálne 16 kanálov)
Kanálová rozteč: 25/20/12.5kHz
Napájacie napätie: 7.4V
Akumulátory: 1500 mAh Li-Ion
Výdrž akumulátoru(cyklus 5/5/90, vysoký výkon, akumulátor 2000mAh): Analógový režim: viac než 11 hodín Digitálny režim viac než 16 hodín
Frekvenčná stabilita: +/- 0.5ppm
Impedancia antény: 50Ω
Rozmery a hmotnosť: 260g, 115 x 54 x 27mm
Prijímač:
Výstupný výkon audio: 0.5W
Skreslenie audio: ≤ 3%
Audio odozva: +1 ~ -3dB
Citlivosť (analóg): 0,22uV (12dB SINAD) 0,22uV (typická, 12dB SINAD) 0,4uV (20dB SINAD)
Citlivosť (digitál): 0,22uV (%5 BER)
Potlačenie susedného kanálu TIA-603 ETSI 60 dB @ 12,5 kHz/70 dB @ 20/25 kHz 60 db @ 12,5 kHz/70 dB @ 20/25 kHz
Intermodulácia TIA-603 ETSI 70 dB 12,5 kHz/20/25 kHz 65 dB 12,5 kHz/20/25 kHz
Potlačenie nežiadúcich príjmov TIA-603 ETSI 70 dB 12,5 kHz/20/25 kHz 65 dB 12,5 kHz/20/25 kHz
S/N 40 dB @ 12,5 kHz 43 dB @ 20 kHz 45 dB @ 25 kHz
Rušivé vyžarovanie: < -57dBm
Vysielač:  
FM modulácia
11K0F3E @ 12.5KHz
14K0F3E @ 20KHz
16K0F3E @ 25KHz
4FSK digitálna modulácia
12.5kHz Data Only: 7K60FXD
12.5kHz Data & Voice: 7K60FXW
Obmedzenie modulácie
±2.5KHz @ 12.5KHz
±4.0KHz @ 20KHz
±5.0KHz @ 25KHz
Skreslenie audio: ≤ 3%
Audio odozva: +1 ~ -3dB
Digitálny protokol: ETSI-TS102 361 -1,-2,-3
Digitálny vokodér: AMBE++ nebo SELP
Charakteristiky prostredia:
Prevádzková teplota: -30°C – +60°C
Skladovacia teplota: -40°C – +85°C
Stupeň krytia proti prachu a vode IPX: IP67
Odolnosť podľa MIL STD štandardu: MIL-STD-810 C/D/E/F/G
   

 



NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.