Na našich webových stránkach používame rôzne nástroje, aby sme Vám ponúkli optimálne zobrazenie webovej stránky. To zahŕňa aj spracovanie údajov (aj osobných), ktoré sú potrebné na zobrazenie webovej stránky a jej funkčnosť, ako aj ďalšie nástroje, ktoré sa používajú na pohodlné nastavenie webových stránok, na vytváranie anonymných štatistík alebo na zobrazenie personalizovaného (reklamného) obsahu. Ďalšie informácie vrátane práva namietať voči spracovaniu osobných údajov a práva odvolať súhlas môžete kedykoľvek nájsť v našom Vyhlásení o ochrane osobných údajov. 


Úvod » Ručné digitálne » Digitálna rádiostanica (vysielačka) Hytera PD505


        

Digitálna rádiostanica (vysielačka) Hytera PD505

 

naša cena bez DPH: 315,00 EUR
naša cena s DPH (20 %):
378,00 EUR

do košíka:
  ks  

Nové vysielačky Hytera PD505 zaujmú svojou ľahkou a pritom odolnou konštrukciou, funkčnosťou a skvelým pomerom cena / výkon. So svojím kompaktným a pritom efektným prevedením, skvelou kvalitou hovoru a podporou digitálnych i analógových rádiových sietí oživia každú rádiovú sieť.
Rádiostanice PD505 sú navrhnuté tak, že plne zodpovedajú DMR štandardu a spĺňajú všetky požiadavky tohto otvoreného prostredia. Cena na úrovni kvalitnejších analógových rádiostaníc priamo nabáda k prechodu od analógových rádiových systémov k digitálnym, ktoré svojim užívateľom poskytujú významné výhody vrátane zabezpečenia hovoru digitálnym šifrovaním, významne lepšou výdržou akumulátora, digitálnou kvalitou hovoru atď.




Hlavné prednosti

  • Vylepšené využitie rádiového spektra
    Vďaka technológii TDMA umožňujú vysielačky Hytera PD505 dvojnásobné lepšie využitie kapacity bežného rádiového kanálu so šírkou 12,5 kHz a teda aj náklady spojené s poplatkami za licencie. Zavádzanie DMR systémov umožňuje znížiť vzrastajúci problém s nedostatkom voľných frekvencií pre prevádzku profesionálnych rádiových sietí. Funkcia navrhnutá Hyterou s označením pseudo trunking umožňuje plne rozvinúť možnosti, ktoré TDMA poskytuje. Vysielačky s týmto nastaveným si automaticky vyberajú voľný hovorový slot a umožňujú tak ešte efektívnejšie využitie frekvenčného kanála.

  • Ergonomický dizajn
    Vysielačky poskytujú vysokú úroveň užívateľského komfortu a spoľahlivosť, ktoré sú nepostrádateľné v kritických situáciách.

  • Individuálne umiestnenie otočných ovládačov
    Otočné ovládače sú vzájomne oddelené v strede umiestnenou anténou, čo zjednodušuje ich použitie napríklad v rukaviciach a znižuje riziko chybného nastavenia v prevádzke.

  • Spoľahlivá a robustná
    Hytera PD505 zodpovedá požiadavkám otvoreného štandardu DMR (ETSI-TS 102 361-1, -2, -3) rovnako ako najprísnejším špecifikáciam normy odolnosti proti nárazom a vibráciám MIL-STD 810 C / D / E / F / G a poskytuje úroveň ochrany proti vode a prachu podľa špecifikácie IP54. Celkovo teda vysielačky radu Hytera PD505 ponúkajú skvelé vlastnosti aj v nepriaznivých prevádzkových podmienkach.

  • Výkonné Li-Ion akumulátory a nízka spotreba
    Hytera už štandardne ponúka ľahké a výkonné akumulátory založené na Li-Ion technológii. Rádiostanice Hytera PD505 sa dodávajúca s akumulátormi s kapacitou 1500mAh. Vďaka využitiu DMR štandardu založeného na TDMA technológií je dosiahnutá o približne 40% menšia spotreba v porovnaní s analógovými rádiostanicami. V digitálnom režime tak rádiostanice poskytujú 16 hodín prevádzky podľa štandardu 5-5-90.

  • Malá ,tenká ,ľahká
    Rádiostanica Hytera PD505 má rozmery 115 x 54 x 27 mm, pri výrobe krytu sa využíva technológia dvojfarebného vstrekovania. Hmotnosť je iba 260g.

  • Bezpečná komunikácia
    Vysielačky PD505 umožňujú použiť pre zabezpečenie hovoru šifrovanie a v analógovom režime maskovanie hovoru Scrambler.

  • Pokročilé selektívne voľby
    PD505 je vybavená pre kompatibilitu s analógovými rádiostanicami selektívnymi voľbami Select V a HDC1200.

  • DMR dátové služby
    Použitý dátový protokol je plne kompatibilný s DMR štandardom.

  • Volanie a textové správy jedným tlačidlom
    Na tlačidlo je možné nastaviť volanie konkrétneho účastníka prípadne skupiny alebo odoslanie textovej správy.



Po výbere antény, batérie a typu nabíjania, balenie obsahuje:

  • Rádiostanicu
  • Li-IOn akumulátor
  • Rychlonabíjač
  • Klips na opasok
  • Pútko na ruku
  • Návod k obsluhe



Technická špecifikácia

Frekvenčné rozsahy: VHF: 136-174MHz *UHF: 400-470MHz
Prevádzkové režimy: DMR Tier II (konvenční), Simulcast, AnalogDMR Tier II reference k ETSI TS 102 361-1/2/3
VF výkon: 1W – 5W VHF1W – 4W UHF
Počet kanálov: 32
Počet zón: 3 (každá maximálne 16 kanálov)
Kanálová rozteč: 25/20/12.5kHz
Napájacie napätie: 7.4V
Akumulátory: 1500 mAh Li-Ion
Výdrž akumulátoru(cyklus 5/5/90, vysoký výkon, akumulátor 2000mAh): Analógový režim: viac než 11 hodín Digitálny režim viac než 16 hodín
Frekvenčná stabilita: +/- 0.5ppm
Impedancia antény: 50Ω
Rozmery a hmotnosť: 260g, 115 x 54 x 27mm
Prijímač:
Výstupný výkon audio: 0.5W
Skreslenie audio: ≤ 3%
Audio odozva: +1 ~ -3dB
Citlivosť (analóg): 0,22uV (12dB SINAD) 0,22uV (typická, 12dB SINAD) 0,4uV (20dB SINAD)
Citlivosť (digitál): 0,22uV (%5 BER)
Potlačenie susedného kanálu TIA-603 ETSI 60 dB @ 12,5 kHz/70 dB @ 20/25 kHz 60 db @ 12,5 kHz/70 dB @ 20/25 kHz
Intermodulácia TIA-603 ETSI 70 dB 12,5 kHz/20/25 kHz 65 dB 12,5 kHz/20/25 kHz
Potlačenie nežiadúcich príjmov TIA-603 ETSI 70 dB 12,5 kHz/20/25 kHz 65 dB 12,5 kHz/20/25 kHz
S/N 40 dB @ 12,5 kHz 43 dB @ 20 kHz 45 dB @ 25 kHz
Rušivé vyžarovanie: < -57dBm
Vysielač:  
FM modulácia
11K0F3E @ 12.5KHz
14K0F3E @ 20KHz
16K0F3E @ 25KHz
4FSK digitálna modulácia
12.5kHz Data Only: 7K60FXD
12.5kHz Data & Voice: 7K60FXW
Obmedzenie modulácie
±2.5KHz @ 12.5KHz
±4.0KHz @ 20KHz
±5.0KHz @ 25KHz
Skreslenie audio: ≤ 3%
Audio odozva: +1 ~ -3dB
Digitálny protokol: ETSI-TS102 361 -1,-2,-3
Digitálny vokodér: AMBE++ nebo SELP
Charakteristiky prostredia:
Prevádzková teplota: -30°C – +60°C
Skladovacia teplota: -40°C – +85°C
Stupeň krytia proti prachu a vode IPX: IP54
Odolnosť podľa MIL STD štandardu: MIL-STD-810 C/D/E/F/G
   

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.