Úvod » Ručné digitálne » Digitálna rádiostanica (vysielačka) Hytera AR685 pre rádioamatérov


        

Digitálna rádiostanica (vysielačka) Hytera AR685 pre rádioamatérov

 

naša cena bez DPH: 283,00 EUR
naša cena s DPH (20 %):
339,60 EUR

do košíka:
  ks  

Digitálna vysielačka Hytera AR685 je určená pre rádioamatérov. Vyniká ľahkou a odolnou konštrukciou, kontrukčne vychádza z úspešného profesionálneho modelu PD685. Telo vysielačky je tvorené odliatkom z ľahkej kovovej zliatiny. AR685 je vybavená GPS prijímačom. Súčasťou dodávky je vysielačka, Li-Ion akumulátor 1500mAh, anténa a nabíjač. Kábel pre konfiguráciu pomocou CPS treba objednať zvlášť, ale väčšinu parametrov je možné nastaviť v menu rádiostanice.

 

Digitálna DMR vysielačka pre rádioamatérov Hytera AR685

Hytera AR685 vychádza z úspešného modelu digitálnej rádiostanice PD685. AR685 bola prispôsobená pre potreby rádioamatérov. Frekvenčný rozsah je upravený v rozmedzí 430 - 462 MHz. Podporované sú prevádzky v analógovom režime a digitálnom podľa štandardu DMR. V základnej výbave nechýba GPS prijímač, takže umožňuje určovanie polohy a zobrazenie na mape. Zachované je robustné prevedenie v odliatku z hliníkovej zliatiny a odolnosť proti pôsobeniu prachu a vody definované štandardom IP67.

Hmotnosť rádiostanice vrátane antény a akumulátora je 310g.

Súčasťou základného balenia je Li-Ion akumulátor s kapacitou 1500mAh, anténa a nabíjač. Pre konfiguráciu Hytera ponúka špeciálnu verziu konfiguračného SW CPS. Kábel pre konfiguráciu vysielačky nieje súčasťou základného balenia a je vhodné ho zakúpiť zvlášť.

K rádiostanici možno samozrejme použiť všetko príslušenstvo vhodné pre vysielačky Hytera v modelovej rade PD6.

 

Základné technické dáta Hytera AR685

Technické dáta  
Frekvenčný rozsah 430 až 462 MHz
VF výkon dvě úrovně, 1 nebo 4 Watty
GPS Integrováno
Farebný displej 1,8“, 160 x 128 Pixelů, 65526 barev
Akumulátor (základný) 1500 mAh, LiIOn
Prevádzková teplota -30°C až +60° C
Odolnosť proti prachu a vode IP67
Rozmery (v x š x h) 119 x 54 x 27 mm
Hmotnosť 310 g

 

Prevádzka v digitálnych rádioamatérskych sieťach


Pre prevádzku v rádioamatérskych digitálnych DMR sieťach je potrebné mať registráciu. Postup a ďalšie informácie k prevádzke v rádioamatérskej sieti Brandmeister nájdete tu : https://mhz.sk/dmr/

Registrácia je jednoduchá a dá sa vybaviť počas jedného dňa. Vaše identifikačné číslo môžete uviesť do poznámky k objednávke. Vysielačku vám pošleme nastavenú a pripravenú na prevádzku podľa konfigurácie, ktorú pripravil Milan OK1MX.

Pekný seriál, ktorý postupne predstavuje DMR technológiu a jej možné využitie v rádioamatérskej prevádzke nájdete na stránkach hamradio.

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.